Nem rugaszkodott messze a hagyományaitól a brit Morgan, hiszen a legújabb típusa is éppen úgy néz ki, mint több évtizede szinte az összes. De a lemezek alatt modern technika dolgozik, a Plus Six egy soros hathengeres, turbós motort kapott a BMW-től.

Már megint egy Morgan, ami éppen úgy néz ki, mint eddig, mondhatnád, de a Plus Six egy vadonatúj modell a hagyományőrző brit márkától. Az alapok alumíniumból és fából – igen, fából – készültek, és kétszer olyan masszívak, mint korábban. A 3,89 méter hosszú modell igazi klasszikus, amihez még egy stílusos keménytetőt is készítettek.

A lényeg a motorja, a korábbi Plus 8-hoz kínált V8-as helyére egy háromliteres, soros hathengeres erőforrás került, ami szintén a BMW-től származik. A Morgan első turbós modellje 340 lóerőre és 500 Nm nyomatékra képes,

mivel csak 1075 kilogrammot nyom, ezért félelmetesen megy, 4,2 másodperc alatt gyorsul százra, a végsebessége 267 km/óra.

Tudod, miben van még ez a motor? Az új Suprában:

A Plus Six igazi klasszikus sportkocsi, ami a hátsó kerekeket hajtja,

és egyelőre csak nyolcfokozatú automatával kapható, de hamarosan lesz kézi váltós is belőle. Az ára pedig jóval kedvezőbb a V8-asénál, 120 ezer helyett 78 ezer angol font, ami 29 millió forintnak felel meg. Nem lesz gyakori látvány, még így is csak 300 darabot készítenek egy évben.

Ez is érdekelhet:

Így bírja az ütközést egy modern autóval a Morgan

Nagy sebességgel rohant neki egy Peugeot, de látszólag annak lett nagyobb baja.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Brutális elektromos pályagéppel rukkolt elő a Škoda

További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés