A Lexusnak is van középkategóriás kupéja, mint az Audinak, BMW-nek és Mercedesnek, és azokhoz hasonlóan van belőle izgalmas sportváltozat is. A hibrid alapmodell után most a szívó V8-assal hajtott RC F is megújult, és még keményebbé vált.

Nem hagyja ellenfél nélkül a középkategóriás sportkupékat a Lexus, az Audi A5, a 4-es BMW és a C-osztály Coupé riválisa az RC, amit csaknem öt éve már, hogy bemutattak, de még nem vált idejétmúlttá. Csak a fényszórókkal kellett kezdeni valamit, mert a különálló, pipaformájú nappali menetfénye még a márka rajongóit is megosztotta.

Nemrég a hibrid alapmodell megújult változatát mutatta meg a Lexus, most pedig itt az RC csúcskivitele is átfésülve.

A nappali fények jellegzetes formája megmaradt, de jóval mutatósabb lett az autó, aminek a hűtőmaszkja és a hátsó lámpája is megújult. A Lexusnál laptopszerű érintőpaddal lehet kezelni az infotainment rendszert, ennek kezelőfelülete is új lett.

Az átdolgozott nyolcfokozatú automata váltóval a sportkupé 4,5 másodperc alatt gyorsul százra, és ebben az újonnan megjelent rajtautomata is segíti, a tapadásról Michelin Pilot Sport 4S abroncsok gondoskodnak.

Szénszálas anyagból készült légterelők kerültek rá, ebből az anyagból van a motorházfedél és a tető is, így 70-80 kilogrammal könnyebb a többi RC F-nél. Az állítható helyett fix hátsó szárnyat kapott, ami 26 kilogramm extra leszorítóerőt jelent.

A csak fehérben és matt szürkében rendelhető Track Edition külsejét a 19 colos BBS kerekek is vadítják, ezek dizájnját az RC F GT3 versenyautó ihlette. A kerekek mögött Brembo karbon-kerámia fékek dolgoznak, és ezzel mintegy 25 kilogrammal csökkent a rugózatlan tömeg.

Olvasd el, milyen vezetni:

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon