Ha azt mondjuk, Mugen, azonnal rávágod, hogy Honda, de vajon melyik? A japán tuningcég a tokiói tuningshow-n mutatta be ezt a prototípust, amihez igazából egy mini roadster adta az alapot.

Sokkal nagyobbnak néz ki a Mugen dögös sportkocsija, mint amekkora valójában. A tokiói tuningshow-n bemutatott Garu ugyanis egy Kei kategóriás Honda roadster, az S660 alapjára épült, ezért alig hosszabb három és fél méternél. De olyan agresszív külsőt kapott, mintha Audi R8-at reggelizne.

Már az alapokat adó Honda S660 is nagyon jól néz ki, nagy kár, hogy nálunk nem forgalmazzák. A kedvező adózású Kei kategória szabályainak megfelelően 660 köbcentis, turbós motor hajtja, 64 lóerővel, de olyan kicsi és könnyű, hogy állítólag még ezzel együtt is élmény a vezetése. Egy időben szó volt róla, hogy ezer köbcentis, 130 lóerős motorral felénk is elhozzák, de nem lett belőle semmi.

Hiába elég dögös az alapmodell is, a Mugen gyakorlatilag teljesen átépítette az autót, csak az üvegek egyeznek meg az eredetivel. A hatalmas légbeömlőkkel és az óriási kerekekkel a Garu úgy néz ki, mint egy hatszáz lóerős szuper-sportkocsi, amíg csak a képen látjuk. Nem valószínű, hogy ebben a formában gyártásba is kerülne.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Szokatlan végeredmény született a Kínai Nagydíj sprintkvalifikációján

További cikkeink a témában