Mutatjuk, hogyan nyomta le a Mercedes-AMG az Alfa Romeót a Nürburgringen
Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Mostantól egy Mercedes-AMG a leggyorsabb szabadidő-terepjáró a Nürburgringen, az 500 lóerős GLC 63 csak néhány másodperccel, de megelőzte az Alfa Romeo Stelvio Quadrifogliót a legendás pályán.

Első próbálkozásra sikerült megdönteni az Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio körrekordját a Mercedesnek a Nürburgringen, mostantól a GLC 63 S 4Matic+ a leggyorsabb szabadidő-terepjárónak. A Stelvio, ami a Porsche Cayenne Turbo S-től vette el az elsőséget, 7 perc 51,7 másodperccel uralta a pályát egészen mostanáig, az AMG-vel ugyanakkor 7 perc 49,369 másodperc alatt értek körbe.

A volánnál Markus Hofbauer, az AMG fejlesztőmérnöke ült, és az őszi időjárás is tökéletes volt ahhoz, hogy a magas építésű, de bivalyerős SUV-vel figyelemreméltó kört autózzanak. A GLC 63-nak is mindene megvan a sikerhez, 4 literes biturbó V8-asa 500 lóerőre és 700 Nm-re képes, ezen kívül összkerékhajtás, légrugózás és karbon-kerámia fékek is segítik a szériamodellt.

Nézd meg, hogyan küzdi le a pályát a Mercedes-AMG brutális SUV-je:

Ez is érdekelhet:

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.