Az új Astra egyik reklámjában prémiummárkák autóit ugrotta át. Úgy látszik, nem csak az Opel szerint sikerült nagyon jó kocsit összerakniuk.

A döntőbe jutott hét autó közül az új Astra nyert 309 ponttal, a 294 pontos XC90-es Volvo előtt. Tőlük jelentősen lemaradva, harmadik lett a Mazda MX–5, a további sorrend: Audi A4 (189 pont), Jaguar XE (163), Škoda Superb (147), 7-es BMW (143).

Az európai zsűriben Magyarországot ezúttal is Gajdán Miki és Csikós Zsolt képviselte. Miki is az Astrának adta a legtöbb pontot, mert „teljesen új típus a padlólemezétől kezdve a motorjain és a futóművén keresztül az utolsó csavarjáig, és számos olyan hasznos és kedvező áron kínált friss technikai fejlesztés érhető el hozzá, mint az intelligens LED-es fényszóró, az internetkapcsolat, vagy az On Star szolgáltatás.”

Csikós egy korábbi videóban, az autót tesztelve fejtette ki véleményét: „Nagyon jó. Lehet, hogy preparált autóról van szó, de bármi, amit ilyen szintre lehet preparálni, alapszinten sem lehet túlságosan szar.”

Az Opel ötödször egyébként húzta be a címet (a Porsche például csak egyszer nyert, ahogy azt ebben a cikkünkben is leírtuk). Ami pedig nem változott továbbra se, az az Év autója díj hivatalos oldalának működése, ahol még órákkal az eredményhirdetés után sem lehet normálisan megnézni, pontosan hogyan szavaztak az egyes zsűritagok, mert a táblázat szerint jelenleg úgy negyvennel kevesebben szavaztak, mint valójában.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Így néz ki minden F1-es pilóta rémálma, amikor az élről rossz garázshoz hajt be kerékcserére

További cikkeink a témában