Az Opel hamarosan bemutatja az Astra új generációját, ami már teljesen eltérő műszaki alapokra épül, ezért mindenben nagyon más lesz, mint az elődje.

Egy hete az Opel már megmutatta az idén érkező vadonatúj Astra néhány részletét, és egy pár dolgot el is árult róla.

Az új Astra a Stellantis műszaki tartalmát használja, ugyanarra az EMP2 padlólemezre épül, mint a Peugeot 308 és a DS 4, de a stílusa a Mokkához hasonlóan teljesen eltér majd a francia testvérekétől.

A prototípusok az utolsó tesztköröket futják, és az már a maszkírozott autókon is látszik, hogy teljesen megváltoznak az arányai. A 4,37 méteres hossza szinte változatlan, de szélesebb és laposabb lesz az Astra, hosszabb motorháztetővel.

A Mokkához hasonlóan az Astrában is kitöltik a műszerfalat a képernyők, az új kormánykerék mögé dupla kijelző kerül, az álca alól kilátszó elemek közül a bajuszkapcsolók és a váltókar emlékeztet a francia rokonságra.

Az alapmodellt az 1,2 literes, turbós háromhengeres benzinmotor 130 lóerős változata hajtja majd, hatfokozatú kézi váltóval,

az 1,6 literes, turbós négyhengeres benzinmotor és a 110 lóerős elektromotor kombinációjával, 180 és 225 lóerővel.

A kínálatnak az 1,5 literes, 130 lóerős négyhengeres turbódízel is a része marad, és a legújabb vezetéstámogató rendszerek sem maradhatnak ki. Az Opelnél büszkék rá, hogy a fejlesztés jelentős része a rüsselsheimi központjukban zajlott, ezért maradhatott németes az új Astra: a futóművét például úgy hangolták, hogy a sebességkorlátozás nélküli német autópályákra is megfeleljen.

Ez is érdekelhet:

HELLO, EZ ITT A
PLAYER
Kövess minket a Facebookon!
Nagyon jól fogod érezni magad nálunk!

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.