Sok lóerőnél csak a még több a jobb, gondolták a Piecha Design munkatársai, amikor feljebb csavarták a Mercedes-AMG GT S eredetileg is félezer lóerős teljesítményét.

510 lóerővel igazán nem nevezhető gyengének a Mercedes-AMG GT S-ben dolgozó 4 literes, biturbó V8-as, de akinek ez nem elég, és a Nürburgringen nevelt, 585 lóerős AMG GT R sem, annak a német Piecha Design ajtaján kell kopogtatnia. Az AMG GT RSR névre keresztelt kivitel ugyanis 612 lóerőre képes, a legnagyobb nyomatéka pedig 840 Nm-re nőtt, így a 330 km/órát is eléri a végsebesség. Az AMG GT RSRSRSR kívülről is megkülönböztethető a rászerelt légterelőkről, szárnyakról, amelyek természetesen mind karbonból vannak. A Piecha Design alkotása ezzel nemcsak feltűnőbb, de gyorsabb is, mint az AMG GT, amelynek S kivitele 3,8, az R pedig 3,6 másodperc alatt futja a százas sprintet.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Modern és fenntartható az Italdesign tanulmányautója

További cikkeink a témában