Ez viszont – a többi X-es BMW-től eltérően – terepre jobban illik, mint városba.

Egy X7-es BMW-hez nyilvánvalóan kell egy 7-es méretű: az orosz verzióban ezt egy E32-es, vagyis a nyolcvanas évek végétől kapható 7-es sorozat adta az alapot, annak is a csúcsa, a 750-es.

Utána már csak egy szolid terepjáró alváz kellett alá, meg egy kamuflázs-dizájn, és kész is. Nem lennénk most a bajorok helyében!

Az X7 lesz a BMW-terepjárók királya

Nagyobb lesz az X5-nél, brutálisabb az X6-nál, és jár rá a zöld rendszám.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Guruló korlenyomat ez az öreg Peugeot lakóautó

Szeretnél luxusban és csendben messzire menni? – Nissan Ariya-teszt

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés