Már a formájával levenne a lábáról a Kia mifelénk forgalomba kerülő legnagyobb limuzinja, pedig a vezethetőségét is emlékezetesnek szánták. Rengeteget tesztelték a Nürburgringen, a Stinger pedig most meg is mutatja, milyen otthonosan mozog a Nordschleifén.

Eddig még nem próbálkozott hasonlóval a Kia, és ehhez képest a Stinger igencsak ütősre sikeredett. A német sportlimuzinok legújabb ellenfelének nem a magyar kéz rajzolta lendületes forma az egyetlen ütőkártyája, hanem a vezethetősége is, amit a Nürburgringen csiszoltak tökéletesre. A mérnökök mindössze néhány hét alatt 480 kört tettek meg a csúcsmodellel a hírhedt Nordschleifén, ami 10 ezer kilométert jelent, és további 20 ezret tekertek bele ugyanitt a dízelváltozatba.

Persze egy ilyen sportos szedánt benzinessel illik venni, és már a kétliteres, turbós négyhengeres is 255 lóerős, amivel 6 másodperc alatt sprintel százra.

De az igazi a 3,3 literes, biturbó V6-os, amit most először hozott el Európába a Kia, és a 365 lóerős motorral már 4,9 másodperc is elég ahhoz, hogy százra gyorsuljon.

A Nürburgringen forgatott videóból pedig kiderül, hogy a hangja is elég kellemes lett, alig várjuk, hogy megérkezzen hozzánk is.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen autóvezető vagy? Bírod a modern technológiákat? Tudd meg ebből a kvízből!

A Xiaomi tényleg megverte a Porschét és a Teslát a Nürburgringen

Ilyen volt meghajtani a legjobb BMW-ket a csodás Isztriai-félszigeten

További cikkeink a témában
Kis magyar faluból a dobogóra a világ leghíresebb autóversenyén. Olvasd el az új magyar sikersztorit!
Hirdetés