Szentségtörésnek tűnhet lánctalpas hajtásúvá alakítani egy veterán Porschét, de ezúttal jó célból teszik, a télálló versenyautóval az Antarktiszon döntenének sebességrekordot.

A Porsche első modellje, a 356-os egyre értékesebb veteránnak számít, ugyanakkor rendkívül strapabírónak is bizonyult, ezért nem egy példányával a mai napig indulnak a világ legkeményebb túraversenyein. A képeken látható Porschét is ezeken a futamokon hajtja a pilótája, egy négygyermekes coloradói családanya.

Renée Brinkerhoff nem csupán a versenyzés élménye miatt indult olyan embert és autót próbáló futamokon, mint a Peking-Párizs-rali, vagy a Szafari Classic-rali, hanem az emberkereskedelem ellen küzdő jótékonysági szervezetének gyűjt.

Az ’56-ban gyártott Porschével eddig már hat kontinensen versenyzett, és most a hetediket vette célba.

A 65 éves versenyautóval az Antarktiszra mennek, ahol még szöges gumival sem sokra jutnának, ezért a Porschét alaposabban át kell alakítani.

A hátsó kerekek helyére lánctalpat szereltek, az elsőket pedig sílécekkel helyettesítették, a tetőre napelemek kerülnek. Az első képek alapján izgalmas szörnyeteget alkottak.

Mindenkinek, aki legalább 356 dollárt adományoz a Valkyrie Racing jótékony céljaira, a neve felkerül a versenyautó alsó védőborítására. A többi kontinenssel ellentétben az Antarktiszon nem egy autóversenyen indulnak a 356-ossal, hiszen ott olyat nem szerveznek, hanem a kontinensen érvényes sebességrekordot szeretnék megdönteni vele.

Ez is érdekelhet:

Már indulnánk is egy európai körútra ezzel a patinás Porschével

Le Mans-ban és Stuttgartban is járt a 356-os.

A legszebb épített Porsche 356, amit eddig láttunk

Nem eredeti, de éppen ettől izgalmas.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Sainz olyan ajánlatot kapott, amivel még a Red Bull sem tud versenyezni

További cikkeink a témában