A Porsche elektromos sportautója lehet a Mission R-ből

A Taycan és Taycan Cross Turismo után a sportautók között is elektromos hajtásra válthat a Porsche, ezt jelezheti a müncheni autószalonon bemutatott, több mint ezer lóerős Mission R tanulmányautó.

A Porsche neve egyet jelent az autósporttal, ezért nem meglepő, hogy az elektromos autók korában is építenek majd pályagépeket. A márka legújabb tanulmányautója, a müncheni autószalonon leleplezett Mission R azonban nem csak az autóversenyzőknek lehet érdekes, a 718 Boxster és Cayman utódját is megelőlegezheti.

de 1,99 méteres szélessége és 1,19 méteres magassága jóval szélesebb és alacsonyabb nála. A Taycanról ismerős fényszórók és a 911-esen látott hátsó fénycsík láttán nem nehéz elképzelni, hogy hasonló formát ölt majd a Porsche belépő sportautójának utódja.

Az egészen pontosan 1088 lóerővel 2,5 másodperc alatt gyorsul százra és 300 km/órával is száguldhat. A versenyekre szánt Race módban sem kevés, 680 lóerőre képes az elektromos Porsche.

és mivel a pálya mellett nincs idő várakozni a töltésre, a 900 voltos nagyfeszültségű akkumulátor egyenáramon elképesztő 340 kilowattal tölthető, ami azt jelenti, hogy 15 perc alatt érhető el a 80 százalékos töltöttség.

Az aktív aerodinamikával szerelt Mission R belső tere is a versenyautókat idézi

a különleges kormányával, aminek a közepére és mögé is kijelző került, egy másik képernyőt a középkonzolon is találunk. A sorozatgyártásról még korai lenne beszélni, de sokat sejtet, hogy a hasonló nevű Mission E is valóra vált: a Taycan lett belőle.

Ez is érdekelhet:

HELLO, EZ ITT A
PLAYER
Kövess minket a Facebookon!
Nagyon jól fogod érezni magad nálunk!

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.