A Range Rover legújabb modellje a behemót luxusterepjáró kétajtós sportváltozata, ami limitált példányszámban készül, és bár kevesebb ajtót kapott, de még több erőt és mindennél nagyobb fényűzést nyújt.
Az 1970-ben bemutatott ősmodellhez tért vissza a Range Rover, igaz, nem a technikájával, hanem inkább a formájával. A luxusterepjárók kategóriáját megteremtő Range Rover ugyanis eredetileg kétajtós volt.
Pontosan ilyen karosszériát kapott a legújabb SV Coupé is. Ha van olyan modell, amiről utolsóként képzelnéd el, hogy kupét készítenek belőle, akkor biztosan a hatalmas Range Rover lenne az.
Pedig a méretes luxusterepjárónak egészen jól áll a kevesebb ajtó, amihez a tetejét és a hátulját is kicsivel sportosabbra igazították. A hosszabb oldalajtók keret nélküliek, mint a sportkupékon, és a mozgatásukkal sem kell bajlódni, hiszen elektromosak. A belső térben négyen ülhetnek kényelmesen, és ötletes, hogy a hátsó ülések eltérő színű bőrkárpitozást kapnak.
Az elektromosan állítható, hűthető és fűthető fotelekkel a gyártó célja az, hogy egy luxusjacht vagy magánrepülőgép fedélzetén érezzük magunkat.
Nemcsak a legkülönlegesebb, de az eddigi leggyorsabb Range Rover is az SV Coupé, hiszen az 5 literes, kompresszoros V8-as benzinmotor 565 lóerős, 700 Nm nyomatékra képes változatát kapta. A légrugós, de a szériamodellhez képest ültetett terepjáró ezzel 5,3 másodperc alatt gyorsul százra, a végsebességét pedig nem korlátozzák, eléri a 266 km/órát.
Csak 999 példányban gyártja az SV Coupét a Range Rover, és szinte nem lesz két egyforma, mert mindet a vevő igényei szerint készítik. A karosszéria színét több mint százféle árnyalat közül lehet kiválasztani, a belső teret dió- és fügefabetétekkel borítják, egyedi lehet a varrás mintája és a fém alkatrészeket is gravírozzák.