A legújabb Megane is elérkezett a ráncfelvarrásához, amikor nem is igazán a formáján változtattak, hanem inkább a technikáján: új kijelzőket és plug-in hibrid hajtást kapott.

1995-ben jelent meg a Renault Megane, aminek a négy generációjából eddig több mint hétmilliót adtak el. A jelenlegi széria 2015-ben jött ki, úgyhogy itt volt az ideje a modellfrissítésnek, és nem aprózta el a Renault. A formáján még nem sokat kellett igazítani, a valódi újdonságokat az utastérben és a motorházfedél alatt találjuk.

futófényesek lettek az irányjelzők, és ahogyan ilyenkor lenni szokott, új könnyűfém kerekek és színek is jöttek a kínálatba. Lehet választani sportosabb külsővel is, ez az R.S. Line nevet kapja, és megmaradnak az igazán izmos RS modellek is.

Naprakész lett a műszerfal azzal, hogy a Clio és a Captur mintájára a Megane is új kijelzőket kapott.

az utóbbi álló formátumú, és a Renault legújabb rendszere fut rajta. A klímaberendezésnek is újak a kapcsolói.

Az 1,6 literes benzinmotorból és elektromotorból álló E-Tech rendszer 160 lóerős, és a 9,8 kilowattórás akkumulátor egy feltöltésével 50 kilométert képes megtenni tisztán elektromosan.

A motorkínálat többi része keveset változott, az 1,33 literes négyhengeres benzines a 115, 140 és 160 lóerős változat mellé elérhető lett egy takarékos, 100 lóerős kivitelben,

Az 1,5 literes turbódízel 95 és 115 lóerővel kérhető.

A kínálat része maradt a Megane RS, most már egységesen 300 lóerővel

kapja meg az 1,8 literes, turbós benzinmotort, akár kézi, akár automatizált váltóval. A Trophy kivitele erősebb már nem lesz, de gyorsabb még lehet a feszesebb futóművel és lengéscsillapítással, az önzáró differenciállal és a harapósabb fékekkel.

Ez is érdekelhet:

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon