A 265 lóerős, alkonykék színű Mégane visszafogottan tiszteleg a Red Bull vb-győztes F1-es autója előtt.

Az 265 Cup alapjaira épített, extra hosszú nevű Renault Mégane RS  Red Bull Racing RB8 kicsit elkésett, hiszen a 2013-as Forma–1 szezon negyede már lement (amit öt futam után egyébként a Renault-motoros RBR vezet), bár a hot hatchek népszerűsége miatt a limitált szériás Mégane-t valószínűleg akkor is elkapkodnák, ha csak simán kék lenne, és nem a Forma–1-es autókra emlékeztető alkonykék. Külsőleg egyébként nagyjából ennyi (meg egy miniatűr Red Bull-matrica az autó oldalán és hátulján) a hasonlóság a Mégane és az RBR között, valamint a Forma–1-es autók szárnyára emlékeztető első lökhárító, amely szürke fényezést kapott, csakúgy, mint a kilincs, a visszapillantó burkolata és a hátsó szárny.

A Mégane-ba természetesen az elérhető legerősebb, kétliteres, 265 lóerős Turbo RS motort építették, hatfokozatú manuális váltóval és részlegesen záró első differenciállal. A kocsi teljesítményben nem különbözik a Renault Cupban futó Mégane-tól, tehát a Forma–1-es vonal csak a külső dizájnban jelenik meg, belül pedig az F–1-hez kevésbé köthető Recaro versenyülések és a Tom Tom navigációs rendszer jelenti a legnagyobb változást egy utcai Mégane-hoz képest.

A limitált szériás Mégane-hoz a franciák már júniusban hozzájuthatnak, később pedig további 25 országban fogják értékesíteni, de hogy Magyarországra jut-e a 36 ezer eurós (azaz nagyjából tízmillió forintos) autóból, azt egyelőre nem tudni.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Szeretnél luxusban és csendben messzire menni? – Nissan Ariya-teszt

A Volvo végleg felhagyott a dízelmotoros autók gyártásával

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés