Ha a saját autómárkádnak lenne egy elektromos szuperautója, amit úgyis töréstesztre kell küldeni, és egy sáros építési területe, akkor ugye neked is az jutna eszedbe, hogy ki kellene próbálni, mit bír az autó a terepen?

Mate Rimac nem először bizonyítja be, hogy mennyire jó fej. A horvát Rimac Automobili alapítója megalkotta az elektromos szuperautóját, ami hamarosan sorozatgyártásba kerül, de előtte még néhány példányát a falnak kell küldeni a törésteszten. Mate pedig úgy gondolta, itt az alkalom, hogy olyat tegyen a prototípussal, amit egyébként nem vállalna be.

Ha már úgyis meg kell semmisíteni a Rimac Nevera egyik példányát, akkor csak ki kellene próbálni, hogy mit bír terepen.

Mate ezért elvitte egy közeli erdőbe, és a Rimac készülő főhadiszállásának építkezésére is, hogy forogjon vele egy párat a sárban. Mint mondja, bízik benne, hogy a Nevera leendő vevői ezt nem fogják megismételni, de neki ki kellett próbálnia, és ki más tehetné meg, ha nem ő?

Nézd meg a videót, ilyen egy őszinte és közvetlen márkavezér, aki ráadásul nemcsak a Rimac, hanem az újonnan létrejött Bugatti Rimac vezetője is lett:

Ez is érdekelhet:

Nevera lett a Rimac elektromos szuperautójának neve

Lehet készíteni a bankszámlát, de nem lesz olcsó.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Ilyen lesz a Kawasaki első hidrogénhajtású motorkerékpárja

340 lóerős családi villanybusz a Volkswagen ID. Buzz GTX

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés