A nyolcvanas években az Audi azzal reklámozta a quattro hajtást, hogy egy összkerékhajtású 100-ast küldött fel egy síugrósáncon. Most újrajátszották a legendás reklámfilmet, immár egy elektromos hajtású e-tronnal.
1986-ban egy finnországi síugrósáncon vették fel azt a reklámfilmet, amivel az Audi 100 CS quattro összkerékhajtását reklámozták, és a nyolcvanas évek minden romantikája benne van ebben az egyperces klipben:
Az Audinál most ismét meghódítottak egy síterepet, de már a legújabb e-tronnal.
A kitzbüheli Streif pályán mentek fel az elektromos hajtású crossoverrel, aminek a kormányánál profi pilóta, a DTM-ben versenyző és ralikrossz-világbajnok Mattias Ekström ült.
A 85 százalékos emelkedő elég komolyan hangzik, ennek a leküzdéséhez a széria e-tron nem is lett volna elegendő.
Az Audinál ezért speciális hajtást építettek hozzá: míg a sorozatgyártású modellben egy-egy villanymotor hajtja az első és a hátsó kerekeket összesen 400 lóerővel, addig a prototípusba hátulra még egy elektromotor került, a teljesítmény 500 lóerőre nőtt.
A 19 colos kerekeket szöges abroncsokkal szerelték fel, és már csak a pilóta biztonságát garantáló kagylóülés, hatpontos öv és bukókeret kellett az autóba. A filmen látszik, hogy egy fehér kábelt is húznak a sípályát mászó Audi előtt, az csak biztonsági okokból volt rajta, hogy ha elakadna az e-tron, akkor se csússzon vissza a meredek lejtőn.