Szóval némi különbség mégis van.

A csehszlovák autógyártás utolsó farmotoros típusa, a 120-as nálunk is jól ismert, sok magyar család töltögette bele a felforrt hűtővíz utánpótlását. Mostanra viszont már a nosztalgiaautósokat se nagyon érdekli, igazán megkímélt darabot is olcsón kapni, miközben például a szép Trabantok ára szárnyal.

Ettől még lehet figyelemfelkeltő típus, csak kicsit meg kell piszkálni. Ez történt a videón látható példánnyal: maradt az eredeti blokk, de turbóval és egyéb finomításokkal megtöbbszörözték a teljesítményét, ha minden igaz, ez a világ legerősebb 120-as Škodája, gazdája bátran kiáll egy Ferrari 458 Italia ellen gyorsulni:

De mégis milyen erős pontosan a kocsi? Megmérték, ahol a túlmelegedés ellenére is brutális értéket mutatott a műszer:

A km ez esetben nem a kilométer, hanem a lóerő rövidítése, a tuningolt 120-as tehát 243,7 lóerőre és 333 Nm-e képes. Gratulálunk.

Ez is érdekelhet:

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon