A budapesti autómegosztó szolgáltatásokból jól ismerheted a Volkswagen elektromos kisautóját, és az e-up! testvérmodellje lesz a Škoda első elektromos autója. A Citigo e iV hatótávolsága azonban lényegesen nagyobb.

Csak idő kérdése volt, hogy mikor készül elektromos változat a Volkswagen up! két testvérmodelljéből. A nálunk nem kapható Seat Mii és az éppen nem forgalmazott Škoda Citigo most villanymotoros kivitelben is bemutatkozott, és több történt egyszerű emblémacserénél, a hatótávolság is jóval nagyobb lesz.

Az e-up! a 18,7 kilowattórás akkumulátor egy feltöltésével 133 kilométert képes megtenni a WLTP mérés szerint,

A feltöltése otthoni konnektorról 12 és fél óra, de villámtöltővel 80 százalékos töltöttség érhető el egy óra alatt.

Az elektromos Škoda első kerekeit egy 83 lóerőre és 210 Nm nyomatékra képes villanymotor hajtja,

amivel 12,5 másodperc alatt gyorsul százra, a végsebessége 130 km/óra. A 3,6 méter hosszú Citigo e iV csak ötajtós változatban készül, és a bevásárláskor jól jön, hogy az akkumulátor nem foglal helyet a csomagtérből, ami 250 literes maradt, és 923 literesre bővíthető.

Nem sokban különbözik a benzinestől az elektromos Citigo, amit a karosszéria színére fényezett hűtőmaszkról, az eltérő lökhárítóról és felnikről, vagy a hátsó embléma helyére írt Škoda feliratról lehet felismerni. A forgalmazása a jövő év elején kezdődik, és szintén 2020-ben mutatja be a Škoda a teljesen elektromos szabadidő-autóját 400 kilométeres hatótávval.

Az elektromos SUV prototípusa így nézett ki:

Player Autószalon

Legfrissebb

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon