Még újdonság a BMW 5-ös sorozatának legutóbbi generációja, ezért a tuningcégek szépen sorban jönnek ki az átiratokkal. Az Alpina autója a leggyorsabb kombik közé is befért, most pedig itt az AC Schnitzer, ami nemcsak izmosabbá, de feltűnőbbé is tette az 5-öst.

Nem gondolnánk, hogy 340 lóerő kevés lenne az új 540i-ben, de akinek a BMW gyári ereje nem elég, annak itt az AC Schnitzer megoldása. A német tuningcég kereken 400 lóerősre tornázta fel a háromliteres sorhatos teljesítményét. A dízelrajongóknak is van ajánlatuk, hiszen az 530d az eredeti 265-ről 315 lóerősre fújta fel magát. A későbbiekben pedig mind az 520d-re, mind a korábban általunk is próbált fantasztikus M550i-re is adnak saját változatot.

Szerintünk egy ilyen tuningolt BMW úgy a legjobb, ha nem árulja el magáról, hogy többre képes, mint a szériaváltozat, de akinek a feltűnés a vágya, megtalálja a számítását az AC Schnitzer kínálatában. Az 5-öst először is leültették, elöl 25, hátul 20 milliméterrel, és körben szénszálas kiegészítőket szereltek fel rá.

Nem maradhat el róla az első légterelő, a küszöbtoldat és a hátsó szárny sem, amitől biztosan nem fogod összetéveszteni a főnök céges autójával.

Nem lenne teljes a csomag a tuningolt hang nélkül, és az AC Schnitzer szerint a négy kipufogóvég nem csak az M5-nek jár.

Az ACS5 4.0i ezért gombnyomásra hangolható, hogy ha ahhoz tartja kedved, kiélvezhesd a sorhatos érces hangját.

Ha mozgatja a fantáziád az új 5-ös BMW, akkor nézd meg a 10 dolgot, amit tudnod kell róla, vagy olvasd el, milyen volt vezetni a szedánt és a kombit

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Ízléses retró a Ford Mustang GT hatvanadik évfordulós kiadása

További cikkeink a témában