A 993-as széria egy korszak végét jelentette a Porschénél, ez volt az utolsó léghűtéses 911-es, aminek 1998-ban fejeződött be a gyártása. Most egy olyan példányt mutatunk, ami az utolsók között gördült le a gyártósorról.

1998. március 31-én hivatalosan is befejeződött a 933 sorozatú Porsche 911-es gyártása, amit azért jegyeztek meg a márka rajongói, mert ez volt az utolsó léghűtéses modell a típus történetében. Néhány darabot még később is készítettek belőle, például a képeken látható autót, ami május utolsó napjaiban gördült ki a gyártósorról, mint az egyik utolsó léghűtéses 911-es.

Az összkerékhajtású 911 Turbót leszámítva talán éppen ez a 911 4S volt a legjobb változata a szériának.

3,6 literes, hathengeres motorja 286 lóerőre és 340 Nm nyomatékra volt képes, amivel a szintén összkerekes, hatfokozatú kézi váltóval szerelt sportautó 5,3 másodperc alatt gyorsult százra és 270 km/óra volt a végsebessége.

ettől pedig még formásabban néz ki. Az előélete is makulátlan. 1998-ban 193 ezer márkáért vásárolták újonnan Karlsruhéban, majd még két tulajdonosa volt, de mind a hárman jól ismerik egymást.

A legutóbbi tulajdonosa éppen a helyi Porsche-klub alelnöke volt, aki 15 évig tartotta meg a gyűjteményében. Most pedig eladó a Motorlegenden készletében, 35 millió forintnak megfelelő 109 ezer euróért, olcsóbban, mint egy vadonatúj 911 Carrera 4S, aminek az ára 119 ezer euróról indul.

Ez is érdekelhet:

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon