Nem újdonság, hogy az elektromos autók elképesztő gyorsulásra képesek, és ebben jelenleg a Tesla jár az élen. Máris értjük, miért döntött úgy egy ’81-es Honda Accord tulajdonosa, hogy a Model S-ből származó villanymotort szereli bele.
Nem is volt szükség a legerősebb Teslára ahhoz, hogy bivalyerős gyorsulógép legyen a 37 éves Hondából. Egy kiszuperált Model S P85-ből származik komplett hátsó hajtáslánc, így a villanymotor, az inverter, az erőátvitel és a futómű is, míg a 16 kilowattórás akkumulátort egy Chevrolet Voltból szerezték be, ami nálunk Opel Ampera néven éppen virágkorát éli.
Még úgy is félelmetesen gyorsul a „Teslonda”, hogy a hajtáslánc 240 kilogrammot nyom, és ebben még nincs benne a padlóba épített T-alakú akkumulátor tömege. A 400 kilowattos, azaz 536 lóerős teljesítményre képes elektromotorral azonban a készítője szerint 2,7 másodperc alatt gyorsul 0-ról 60 mérföld/órára, ami nagyjából 100 km/órának felel meg.