Tényleg úgy tűnik, hogy a Ferrari nem viccel, amikor a kiszállással fenyegetőzik.

Az új motorszabályok bejelentése óta eléggé felbolydult az élet a Forma–1-ben, most ott tart már a dolog, hogy a Ferrari után a Mercedes is a kiszállással fenyegetőzik.

A fő problémát azt jelenti a 2021-től használatos energiaforrás ellenzőiknek, hogy az egyszerűsített és egységesített – és ezáltal kevésbé költséges – motorformula bevezetésével eltűnnének a különbségek a gyártók, azaz a márkák között.

A Ferrari-elnök, Sergio Marchionne továbbra sem hajlandó engedni, és ismét megerősítette, sőt, gyakorlatilag ultimátumot adott:

„Elég egyértelművé tettük, hogy vannak olyan pontok, amelyekből a Ferrari nem fog engedni. A technológiai fejlődés nélkülözhetetlen számunkra, nem tehetjük egyformává az autókat. Ez a Ferrari szíve és ha a kijelölt irány nem ez, akkor majd találunk más platformot arra, hogy ezt megmutassuk.

Nagyon komoly annak a veszélye, hogy a Ferrari valóban elhagyja a Forma–1-et. Az Alfa Romeo-szerződésünk 2020 végéig szól, vagyis pont addig, amikor a Ferrari is kiszállhat.

A párbeszéd megkezdődött, és folytatódni is fog. Még van időnk 2020-ig arra, hogy megtaláljuk a Ferrari számára legkedvezőbb megoldást. Szükség van egy olyan megoldásra, amely a sportág hasznára válik, de közben nekünk is világosan meg kell határoznunk, mit tartunk elfogadhatatlannak.”

A Ferrari, azaz az F1 legsikeresebb csapata a Forma–1 hivatalos indulása óta még egyszer sem hiányozott a sorozatból, kiszállása érzékenyen érintené sportágat.

Kinek fontosabb, a Ferrarinak a Forma–1 vagy a Forma–1-nek a Ferrari?

Vajon mennyit veszítene a Forma–1 és a Ferrari a másik nélkül?

(Fotó: CNN)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

Kényelmes tempónál is könnyen történhet hatautós baleset az autópályán

Öt autó, aminek a bemutatója után meg kellett változtatni a nevét

További cikkeink a témában
Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?
Hirdetés