Az Osztrák Nagydíj hozta meg a fordulópontot, méghozzá egy újítás.

A Red Bull az Osztrák Nagydíjtól kezdve mintha új erőre kapott volna, pontosabban (csak) Max Verstappen, aki azóta négy futamból kettőt megnyert, mellett pedig van egy második és negyedik helyezése. Mindez már csak azért is nagy szó, mert – a Ferrari helyett – az RB az egyetlen csapat, amely futamgyőzelmet tudott aratni a Mercedes mellett.

A fiatal holland el is mondta, minek köszönhetik ezt:

„Azóta vagyunk sokkal jobbak, amióta az új első szárnyat bevetettük az Osztrák Nagydíjon.”

Verstappen szerint az új szárnnyal az autó stabilitása sokat javult a kormányzás során, így jóval könnyebb dolga van, mint korábban.

A Red Bull egyébként mindig is arra volt híres, hogy a gyengébb (Renault-)motort, a szinte hibátlan aerodinamikával tudta kompenzálni, köszönhetően Adrian Newey tervezőzseninek. Idén viszont változtak a szabályok, jöttek egyszerűbb első szárnyak, így kevesebb lehetőség volt az okoskodásra, de most ezt is sikerült megoldaniuk, ehhez pedig még hozzájön, hogy a Honda nagyon sokat lépett előre a motor ereje és megbízhatósága terén.

A Honda olyat tett, amire 31 éve nem volt példa F1-es története során

Most már biztosan kijelenthetjük, hogy a Honda a mclarenes kínszenvedéséből felocsúdva, 2019-ben megérkezett az F1-be.

Nyugodtan kijelenthető, hogy a Red Bull (és a Honda) utolérte a második erőnek számító Ferrarit.

(Forrás: gpfans.com, Formula.com, fotó: )

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tömény elegancia ez az 1991-es Honda Legend Coupe

További cikkeink a témában