Ne hagyjunk értéket a kocsiban – mondják a rendőrök. Tegyünk értéket a kocsiba – mondja a Volvo.

Amúgy jó ötlet lenne, hogy a futár a kocsi csomagtartójába teszi az interneten megrendelt cuccot, és erről e-mailben és SMS-ben értesíti a tulajt, a GPS-ek és a digitális kulcsok korában ez nem egy bonyolult történet.

Meglátjuk, milyen eredményt hoz a göteborgi próba, de kapásból tudnánk mondani pár területet, ahol nagy eséllyel legfeljebb üvegszilánkokat találna a volvós, nem a rendelését.

(Forrás: Volvo)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Hamarosan itt az új BMW X3

További cikkeink a témában