Életmód Nyolc logóparódia, ami kifejezi, miről is igazán 'híres' az adott cég Tillinger Zsófi 2015.08.06. 09:00 Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek. #Biznisz #grafikus #dizájn #ikea #coca-cola #márka Jo Sabin, a DesignCrowd marketingiroda grafikusa úgy döntött, mókázik egyet és újraalkotja néhány hatalmas nagyvállalat címerét – méghozzá azt kiemelve, amitől az adott cég pejoratív hírnévre tett szert. Ide csak akkor kattints, ha a legszebb csajokra vagy kíváncsi! Reméljük, ráérsz, mert sokan vannak! Támogatott és ajánlott tartalmaink Életmód Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó? Partnerünk Életmód A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van Partnerünk Életmód Tíz éve feltöltött egy fürdőszobai szelfit, most 475 ezer követője van