Új ruhák, új színek, szóval menősítették a diszkont légitársaságot

A 11. évfordulója alkalmából befizetett egy kis ráncfelvarrásra Közép- és Kelet-Európa legnagyobb diszkont légitársasága, a Wizz Air. Redizájnolták a híresen magenta színű céget, fújtak mellé egy kis kéket is, így komolyabb és menőbb lett.

Az egész átalakítást egy Budapest–Varsó–Budapest útvonallal egybekötött nagyszabású bulin mutatta  be a Wizz, és az új festés az újonnan leszállított Airbus A320 és A321 típusú gépeken debütált. Persze nem csak annyi történt, ami elsőre látszik, hogy egy kis kéket fújtak a gépek végére, de maradhatunk annyiban, hogy egy laikus ennyit lát. És úgy tolták oda a gépet, hogy az ég is látszódjon, ami szintén kék, de az többféle kék; ráadásul Hauschel Tomi kolléga is Wizz-zel repült ma el Londonba interjúzni, de ez például nem látszik ezen a képeken, mert másik géppel ment, az még nem volt ilyen szép kékes-rózsaszín.

Na de akit érdekelnek a részletek is, itt van: az orr résztől a szárnytőig fehér festést kapott a gép, onnan kezdődik az ismert magenta színű sáv, majd a törzs hátsó részén jön a kék, mely a lila helyett került a képbe. A repülőgép törzsének első részére egy nagy W!zz-logót nyomtak ebből a két színből.

A légiutas-kísérő lányok is kaptak új cuccokat, és itt bőszen és büszkén mutogatják a beújított dizájnt.

Szeszt is kínálnak

Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója örömittasan mesélte, hogy egy rakás újdonság történt náluk mostanában:

  • A működésüket Európán túlra is kiterjesztették
  • Ülőhelyfoglalás bevezetése a teljes útvonalhálózaton
  • Új díjtípusok
  • A weboldal fejlesztése
  • Mobilra optimalizált weboldal indítása
  • Megújult belsőtér az A321 repülőgépeken novembertől
  • Új egyenruhák a megújult brand színeivel

Ő személyesen Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója

Van dizájnos kaja is, de nem garantáljuk, hogy minden gépen ilyen szexi lesz

(Fotó: Tóth István)

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon