Az ég kék, a fű zöld.

A magyarok több mint fele az interneten keres szakembert, szerelőt – ez derült ki az NRC Piackutató legújabb, a Telekom számára készített reprezentatív kutatásából. Pontosabban: a válaszadók

  • 54 százaléka online keres;
  • 21 százaléka helyi kiadványokban keres;
  • 57 százaléka családi és baráti ajánlásokra is hallgat;
  • 55 százalékának elsődleges szempont, hogy a szolgáltató feltüntesse tarifáit az online felületén;
  • 40 százalékának fontos, hogy online is tudjon rendelni terméket, szolgáltatást egy kisvállalkozástól;
  • 54 százaléka több lehetőséget is mérlegel az első kapcsolatfelvétel előtt, nem csap le az első ajánlatra;
  • 90 százaléka gyorsan, legkésőbb egy napon belül szeretne választ kapni a megkeresésére.

Klenovszki János, a kutatást készítő NRC ügyvezetője a közleményben kiemelte: a netes jelenlét ma már nem versenyelőny, hanem alapfeltétele egy kisvállalkozásnak az életben maradáshoz. A 800 fős – a magyar internetezőkre nem, kor, végzettség és lakóhelytípus szerint reprezentatív – kutatásban 18–65 év közöttieket kérdeztek meg online kérdőíves módszerrel.

Ez is érdekelhet:

A távirányítós modellek rajongóinak rémálmai

Sokba kerülő és/vagy fájdalmas kellemetlenségek.

(Forrás: MTI)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Ő a kedvenc Strandunk

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés