Nem kamu, nem prank, nem trollkodás, nem április bolondja. Annyira népszerű lett – számunkra totál érthetetlen módon – a férfi konty, hogy egy cég úgy érezte; piaci rés, hogy nincs még férfi copfparóka. Na már van. Őrület, letettük a hajunkat.

A Groupon nevű vállalat állt elő az ötlettel, hogy a férfiasságod koronájaként instant kontyot tűzhess a fejed tetejére. Szerintük annyira népszerű lett a színészeken és focistákon eluralkodó, fejbúbra púpozott konty, hogy a világ megérett a kontyparókára. (Szerintünk a világ soha nem érett meg erre és ez jó volt így.)

9,99 dolláros bevezető áron kínálják a cuccot - ne kattints, ha ér valamit a férfiasságod. Szerintük amúgy több mint 65 dollárt ér a kontyparóka, tehát 85 százalékos a leárazás. Ami tök szuper egy olyan termékre, amit remélünk, hogy se az előző, se a következő, de a mostani életedben biztos, hogy soha akarsz megvenni.

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon