A modell nem csak bionikus ruhafogas, ez pedig nem egy sima pucér csajos poszt.

A Business Insider más cégekkel egyetemben nemrég az AdoreMe fehérneműcég nyílt napján járt, és egy videót is készítettek a helyszínen. Ebben a cég képviselői már beszélnek annak a fontosságáról, hogy nem egyszerűen jó csajokat keresnek: a modelleknek nagyon pontos kritériumoknak kell megfelelniük.

Mindegyikük 20 és 27 év közötti, a melltartóméretük B vagy C. Az AdoreMe a webshopján keresztül folyamatosan méri, hogy melyik modell ad el több terméket. Itt aztán meg is dől az az állítás, hogy ezek a lányok élő próbababák, ugyanis a cég úgynevezett A/B tesztekkel pontos számokkal tudja bizonyítani, hogy ugyanabból a melltartóból kevesebb fogy, ha egy szőke modellen van, mint ha egy barna hajú hordaná.

Mivel folyamatosan kísérleteznek, így nem csak ezzel vannak tisztában, hanem egészen pontos képük van arról, hogy milyen típusú modell, milyen pózban fog sok terméket eladni. A szőke nős példa nem volt véletlen, az AdoreMe szerint ugyanis hiába népszerűek a férfimagazinokban, fehérnemű eladásban nem ők a nyerők, mert nem szívesen vásárolnak „tőlük”, nem tudnak velük azonosulni a vevők – mondta Hermand-Waiche, a cég igazgatója.

Ugyanígy tisztában vannak azzal, hogy milyen típusú modell tud eladni drágább kollekciókat, ez már a Fast Company idevágó cikkéből derül ki. Vásárlóként sem árt tisztában lenni azzal, hogy milyen mechanzimusok hatnak ránk. Ha egy modellt szimpatikusnak, vonzónak találunk, tetszetős pózban fekszik/ül/áll, akkor hajlamosabbak leszünk megnyomni a „kosárba” gombot, szinte attól függetlenül, hogy milyen maga a ruhadarab.

A nők azt figyelik, hogy a fotón lévő modell azt a képet sugározza-e magából, amilyen imidzset ők is szívesen sugároznának az életükben. Ezért látunk olyan fotókat, amin hol kihívóbb, hol titokzatosabb, hol éterien szelíd pózokat/tekinteteket látunk.

(Forrás: Business Insider, Fast Company)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tíz éve feltöltött egy fürdőszobai szelfit, most 475 ezer követője van

További cikkeink a témában