Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

A Ted’s No_Code cipőbrand egy speciális kollekció erejéig összedolgozott Jefferson Hackkel, a Dazed and Confused magazin alapítójával. A limitált szériás sorozat és a kampány célja, hogy méltó módon hívja fel a figyelmet az East Londonra manapság jellemző pezsgő divatkultúrára.

A London Calling a hagyományos félcipők sziluettjét és az oxford stílus elemeiből alkotott új, éles megjelenésű és lendülettel teli kollekciót. A lágy árnyalatú cipők anyagai és textúrái gazdagok és átgondoltak, ahogy azt a kampány részletes leírásokat, képeket és videókat is tartalmazó microsite-ján is látható. A kapszulakollekció a Ted’s No_Code tavaszi/nyári összeállításával együtt a következő hetekben jelenik meg.

Player Autószalon

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.