Az olaszok tudják, mi a divat – Firenzei utcakép a divatvásáron
Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

A férfidivat legfontosabb nemzetközi vására 1972 óta évente kétszer nyitja meg kapuit Firenzében. A Pitti Immagine azzal a küldetéssel indította a kezdeményezést, hogy rendszeresen megrendezett kiállításaival fellendítse a kultúrát, valamint növelje az érdeklődést a divat, a dizájn és az esztétika iránt.

A festői környezetben megrendezett innovatív eseménysorozat a nemzetközi és olasz divatvilág kiemelt rendezvénye: a nyolcvanharmadik Pitti Uomo jelenleg is tart, Firenze utcáit pedig ellepték a rendezvény résztvevői, ezzel leginkább egy szabadtéri divatbemutatót rögtönözve az arra járók számára. Pitti férfijaitól mindig van mit tanulnunk, ahogy azt az alábbi galéria is bizonyítja.

Tovább:
A legfrissebb Player-cikkekhez
A rovat többi cikkéhez
A szerző e heti kedvencéhez: Így köss profin nyakkendőt – A teljes windsor-csomó

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.