A szépségért nem kell szenvedni, elég, ha jól választasz.

Azt mondják, a férfinak elég egy fokkal szebbnek lennie az ördögnél, ám egyrészt nincs pontos viszonyítási alap, másrészt ettől még a szépségápolás kifejezés a férfiakkal kapcsolatban is használható. Sőt: az ápoltság, a kulturált megjelenés, az egészséges bőr, haj stb. alapvető fontosságú, más-más módon, de az élet minden területén.

Miután ilyen röviden tisztáztuk, hogy – ily módon is – foglalkozni kell a testünket, már csak azt kell kitalálni, milyen termékekkel tegyük. A baj általában nem a választék hiánya, hanem a végtelensége: bármilyen termékcsoportot mondunk, minimum több tucatnyiból áll a kínálat, könnyebb péntek este a bulinegyedben találni egy nyugis részt, mint kiválasztani a számunkra ideális sampont.

A dm eddig is egészen jó hatásfokkal segített: a sajátmárkás termékei közül a Balea MEN család kínált kifejezetten jó áron határozottan jó haj-, arc- és testápoló, valamint borotválkozási termékeket, aki pedig natúrkozmetikumokat, többségében alumíniumsótól mentes, vegán cuccokat keresett, az alverde MEN-szortimentből választhatott.

Ha úgy vesszük, nehezedik a helyzet, de ennél nagyobb baj ne legyen: a hazai dm is bevezeti a SEINZ. prémiummárkát.

After shave, arckrém, borotvazselé, többféle deo spray, hajformázó paszta, hajzselé, hidratáló maszk, samponok, tusfürdők, szakáll- és arctisztító, szemkörnyékápoló, hidratáló gél, szakállolaj – amilyen SEINZ. szépségápolási terméket nem találsz, olyanra nincs is szükséged. Összesen húsztagú a termékcsalád, amelyek ugyan üzletben is elérhetők, de fokozatosan kerülnek majd fel a dm online shopjába.

De mitől prémium? Például mert mindegyik termék vegán, többségük nem tartalmaz színezéket, parabént, paraffint és ásványi olajokat, nanoanyagokat, szilikonmentes, és olyan minőségi, hasznos és egészséges összetevői vannak, mint a mikroalga-kivonat, aktív szén, ginzeng, cirbolyafenyő-kivonat, jojobaolaj, feketezab-kivonat, mikroprotein.

Ezeknek csak a jótékony hatását érezzük majd, a bergamottnak, szantálfának, vaníliának, karadmomnak, levendulának, szerencsendiónak, cédrusfának, mentának, koriandernek viszont az illatát is – persze nem egyszerre, hanem kellemes, férfias, frissítő kombinációkban.

Nézd meg Kettner Henry, a márka arcának legújabb vlogbejegyzését!

Ma már szerencsére a környezetvédelem is szempont: a SEINZ.-ek csomagolása 97%-ban újrahasznosított műanyag, a termékek megvásárlásával pedig a természet megtisztításáért és a szegénység csökkentéséért párhuzamosan küzdő Plastic Bank szervezet működését támogathatod.

A cikk létrejöttét támogatta a dm.

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon