Talán nem is tudod, de elég nagyot megy egy magyar online piactér.

Valójában elég kézenfekvő dologgal állt elő a magyar Supp.li startup az online piactér létrehozásával. Egyszerű a képlet: a termelők feltölthetik a friss és feldolgozott termékeiket, az éttermek és séfek pedig kedvükre válogathatnak belőlük. A cég természetesen ellenőrzi az élelmiszerek minőségét, sőt, vállalja azok kiszállítását is (jelenleg Közép-Európába).

A Supp.li nagy húzása, hogy közvetlenül köti össze a termelőket és az éttermeket

A dolog nagyon is működik

A mostanra 100 ügyféllel rendelkező magyar startup partnerei között ötcsillagos hotel, Michelin-csillagos séf és top éttermek is szerepelnek. Ami pedig az anyagi oldalát illeti: a három éve alapított cég 2018-ban mintegy 10 millió forintos árbevételt könyvelhetett el.

Az ügyvezető, Balog Zsolt szerint az éttermi alapanyag-beszerzésben jelentős előrelépés lesz, amikor a magyar mangalica gond nélkül és pillanatok alatt eljuthat egy budapesti vagy londoni séf konyhájába, miközben az olasz gomolya vagy az izlandi zuzmó hasonlóképp megérkezik egy magyar étterembe.

(Forrás: Szuperfarm, MTI, fotó: Babel Budapest)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Hamarosan szó szerint beérhet az ehető Budapest koncepció

Vajon ki a nap csaja Lady Gaga születésnapján?

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés