Ez a tanulságos fotósorozat rávilágat arra, mekkora megfelelési kényszert éreznek a mai tinédzserek

Az M&C Saatch brit reklámügynökség a Selfie Harm című projektjében arra volt kíváncsi, hogy nézne ki a mai tinédzserek szerint a róluk készült tökéletes profilkép, vagyis hogy mekkora megfelelési kényszert éreznek és hogy ez mennyire tükröződik a közösségi médiában megosztott fényképeiken. Ez tanulságos lesz.

A projekthez egy profi fotós, Rankin készített néhány képet a 13-19 éves korosztályba tartozó lányokról/srácokról, majd arra kérte őket, photoshoppolják meg a nyers fotókat úgy, ahogyan azt mondjuk a Facebookon/Instagramon megosztanák. Mutatjuk, mekkora torzulás sült ki ebből – érdemes végigkattintgatni az összeset:

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

For my latest series, Selfie Harm 🤳 I photographed 14 teenagers & handed them the image to then edit & filter until they felt the image was ‘social media ready’. People are mimicking their idols, making their eyes bigger, their nose smaller and their skin brighter, and all for social media likes. It’s just another reason why we are living in a world of FOMO, sadness, increased anxiety, and Snapchat dysmorphia. It’s time to acknowledge the damaging effects that social media has on people’s self-image. Thanks to: the incredible individuals that took part in the @Visual.Diet project; Jennifer, Felix, Alessandra, Maisie, Isaac, Seb, Beneditcte, Shereen, Mahalia, Eve, Siena, Tomas, Emma & Georgia. Also, @mimigray_ at @mcsaatchilondon, @marinetanguyart, @gemfletcher, @technicallyron & @justintindall on making this project come to life 🙌 PLEASE NOTE 📝 The majority of subjects preferred their original image.

Rankin Photography (@rankinarchive) által megosztott bejegyzés,

Még több képet ITT találsz.

(Forrás: Bored Panda)

Player Autószalon

Legfrissebb

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon