Akármekkora önkontrollal is rendelkezel, azért a zabálás még neked is elkerülhetetlen a karácsonyi időszakban. A jó hír viszont az, hogy még a kajakómából is van visszaút.

A túl sok evés nem tesz olyan jót a testednek, de a nadrág kigombolásán túl tehetsz még néhány dolgot, hogy old a kellemetlenségeket:

Igyál, és sokat. De ne alkohollal pörgesd az emésztésedet, a víz tökéletes az anyagcsere felgyorsításában és a cukor lebontásában.

Menj sétálni. Oké, ott van a kajakóma (meg a kinti hideg és a benti meleg), amikor leginkább aludni szeretnél, de légy erős és vedd rá magad 10-15, de inkább 30 perces sétára. Ezzel normalizálhatod a vércukrod, arról nem is beszélve, hogy néhány kalóriának is búcsút inthetsz.

Felejtsd el a maradékot. Legalábbis reggelire. Könnyű, fehérjében és rostban gazdag kajával indítsd a napot.

Fogd vissza magad az ünnepek után. Önmegtartóztatás, csökkentsd a bevitt kalóriák mennyiségét és fokozatosan térj vissza a normális étrendedhez.

Ha pedig eléggé túllőttél a célon, akkor ez talán segítségedre lehet:

(Forrás: livestrong.com)

Player Autószalon

Legfrissebb

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon