Edzés után már uncsi a rizs-csirke kombó? Elhisszük, és mutatjuk az alternatívát a fehérjepótlásra!

Aki komolyan veszi az edzést, az komolyan veszi az étkezést is. Sajnos ez a két dolog kéz a kézben jár, ha a six-pack vagy a 4'20-as pace a kitűzött célunk!
Viszont mi sem lehetne unalmasabb, mint mindig ugyanazt a kaját tápolni a testmozgás után, ami általában pedig nem más, mint a főtt rizs, lehetőleg párolt csirkével!

Oké, rengeteg érv szól emellett a fehérjeduó mellett, de mi van, ha nagyon picit is ínyencek vagyunk? Akkor nyilván szeretnénk magunkat kényeztetni finomabbnál finomabb ízekkel, ami gondolnánk, hogy nem is olyan egyszerű, ha cél a fehérjepótlás, na és az elmaradhatatlan beach body!

Köszönhetően a Légumio tészta formájú zöldségeinek a helyzet most megváltozott. Mivel 3 olyan variáció közül választhatsz, amely nem, hogy nem hizlal, de még egészséges is, mert gluténmentes, magas rosttartalommal bír, és nem mellékesen bomba jó fehérjepótló!

Végre bűntudat nélkül ehetünk tészta formájú ételeket, miközben a zöldségeknek köszönhetően egészségünkért is rengeteget teszünk.

Egy fusilli formájú, ami csicseriborsóból és kukoricaból készült, egy penne alakú vöröslencse és sárgarépával és a rigatoni, amit zöldborsó és cukkini párosításával alkottak!

Receptért klikk a képre!

Edzés utánra pedig olyan rém egyszerűen elkészíthető receptekkel tudunk operálni, mint mondjuk a gorgonzolás, spenótos Légumio fusilli baconnel megküldve, vagy ha nem vagyunk ragadozók, akkor a brokkoli pestós Légumio penne a briliáns választásunk.

Receptért klikk a képre!

Most ezek után mondd azt, hogy nincs élet a csirke és rizs párosán kívül! Ráadásul úgy, hogy pereg a szádban az ízkavalkád, és nemcsak az izmaidat tartod karban, hanem az egészségedet is!

A cikk elkészítésében együttműködő partnerünk volt a Bonduelle

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.