Ha valaki egészségtudatosan szeretne táplálkozni, az nem feltétlenül jelenti azt, hogy mindenféle biokajákat és drága, speciális élelmiszereket kellene vásárolnia.

A Bright Side összegyűjtött néhány kiváló alternatívát, ha valami finom, laktató és fontos tápanyagoktól, vitaminoktól hemzsegő étellel szeretnéd indítani a napod. Elvégre egy idő után megunja az ember a zabkását és a sima tükörtojást.

1. Avokádós tükörtojás

Ez a finom reggeli fehérjében és növényi zsírokban is gazdag, tehát keresve sem találnánk ennél ideálisabbat. Az elkészítéséhez pedig nem kell mesterszakácsnak lenned, hiszen csak félbe kell vágnod az avokádót, kikanalazni egy kicsit a közepéből és a gödröcskébe belecsurgatni a tojást. Paradicsom, só, bors ízlés szerint mehet rá, aztán 20 percig süssük 200 fokon és kész is.

2. Tojás, avokádós pirítós és áfonya

A teljes kiőrlésű pirítós, az avokádókrém és a tojás remekül passzol egymáshoz, főleg ha megszórjuk némi zölddel és pirospaprikával. A fekete áfonya pedig hibátlan antioxidánsként szolgál.

3. Gyümölcs, zöldségek és tápláló pirítós

Mindenki tudja, hogy a megfelelő mennyiségű gyümölcs és zöldség elengedhetetlen. Miért is ne ehetnénk már belőle egy jó adagot a reggeli, szezámmagos pirítósunk mellé?

4. Egészséges palacsinta

Ez a palacsintarecept tök egyszerű és ideális reggeli. Nem kell hozzá egyéb, mint egy evőkanál fehérjepor, tojásfehérje, egy kis banán és őrölt lenmag. Ha egy kis áfonyát vagy más erdei gyümölcsöt is eszel mellé, annál jobb.

5. Omlett egy kis lazaccal

Egy közönséges omlettet is fel lehet dobni, hogy ne legyen olyan unalmas és még több fehérjét, illetve egészséges elemet tartalmazzon. Például némi sajttal és lazacdarabokkal egészen újszerűvé teheted.

(Forrás: BrightSide)

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon