Pont úgy sült el, ahogyan tippelnéd.

Akkor még jó ötletnek tűnt, gondolhatta magában a Domino's pizzaóriás japán marketingese, aki úgy gondolta, iszonyat nagy reklámértéke lesz annak, ha egy reklámkampány keretében rénszarvassal szállítanak ki pizzát.

Elméletben a japánok iszonyat erősek, a mutatványhoz fejlesztett applikáción például nagyon faszán lehetett követni, merre jár a rénszarvas. Akkor is, amikor úgy döntött, hogy elege van ebből a hülyeségből, és lelép.

Ez nem sikerült, kedves japánok. Vissza az autókhoz, a szusishoz és a kütyükhöz!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Tele van a tököd a munkahelyeddel? Mielőtt kilépsz, ezt azért gondold végig

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés