Sportos is, elegáns is, pimasz is.
Mondjuk férfidivatnak csak apró betűs résszel neveznénk a Brand New Vibes névre hallgató kollekciót, mert a szettek java része szerintünk csak 30 éves kor alatt működik, de attól ez a kollekció szerintünk teljesen rendben van.
Ez is érdekelhet:
A Tipton és a Nespresso hozta össze az év hazai stíluspillanatát - Roadster
Hosszú még az év, de ha napszemüvegekről van szó, akkor biztosan ez az idei esztendő csúcsmomentuma. Újrahasznosításból a Tipton eddig is jeleskedett, hiszen immáron bolygóméretűleg elismerten ikonikus brandjét a bakelitekből készített napszemüvegekre alapozta. A Nespressónak tehát nem kellett sokat keresgélnie, amikor azon gondolkodott, miként is hasznosíthatná újra a kapszuláit, így meg is született a limitált szériás Nespresso+Tipton napszemüveg kollekció.