Egy olasz márka új kollekciójának arcaként robbantott.

Az olasz dsquared2 márka gondolt egy nagyot, és legújabb kollekciójához Chert kérték fel kampányarcnak. Ízléses fotók és menő kis videó is született a fotózásról, a 73 éves Cher pedig fiatalokat meghazudtolóan tündököl minden egyes képen.

Valljuk be, elég ütősek lettek a fekete-fehér képek, vitathatatlan, Cher igazi ikon!

 

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Vadvirágmezőkkel kell kiszolgálni a beporzókat, hogy segítsenek biztosítani az élelmünket

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés