Igazából még ebben a formában nem létezik a termék, azonban probléma valóban merült fel a Brexit miatt a Nestlénél.
Az esetleges Brexit miatt felmerült, hogy a KitKat is a Toblerone sorsára juthat: zsugorodna.
Be is támadták a Nestlét a rajongók, hogy valóban három szeletre csökkenhet az adag a költségcsökkentés miatt, hiszen a britek kiszállása miatt minden a feje tetejére állhat, a legfrissebb hatástanulmány szerint élelmiszerhiányt és gazdasági visszaesést is hozhat a hard Brexit.
Ez pedig egy csokirajongónak maga lehet a pokol, a Toblerone inflálódása is sokkoló volt. Ám Fiona Marie Kendrick a Nestlé UK & Ireland főnöke megnyugtatta a népet: egyelőre nem fog lefogyni a KitKat, sőt meg is ígérte a briteknek: „Amíg én vagyok az elnök és vezérigazgató, addig nem lesz változás.”
Viszont ez a terv tökéletes:
Brilliant Ads
The #brexit KitKat bar
Minden reklám jó reklám.
Ez viszont nagyon is létezik: