Megvett egy tech céget a McDonald's, ami merőben érdekes újítást hozhat.

A McDonald’s (300 millió dollárért) felvásárolta az e-kereskedelmi, pénzügyi és médiacégekkel együttműködő, a felhasználók számára Amazon-szerű személyre szabott online élményt kidolgozó Dynamic Yieldet.

Ezzel pedig egészen új dimenzióba léphet a gyorsétteremlánc, amely így a már rendelkezésre álló technológiával digitalizálja a McDrive-rendeléseket, amelyek során a digitális menüpaneleken a választott ételek mellett újabb ajánlások jelennek meg a kijelzőn különféle tényezők (időjárás, forgalom, kajatrendek) alapján. 

Az Egyesült Államokban tesztelik először, ha pedig beválik, jövőre más országokban is bevezetik.

Eközben a McDonald's Angliában...

(Forrás / fotó: Szuperfarm / )

Legfrissebb

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon