Ma már tényleg mindenkinek okostelefonja van, például az amerikaiak kis híján 80 százaléka rendelkezik ilyen kütyüvel. Ennek fényében nem csoda, hogy a mobilokra fejlesztett játékok piaca hihetetlen mértékben növekedett (világszerte 2,1 milliárd felhasználó), és igen szép bevételeket termelnek velük. De vajon a nők vagy a férfiak vannak inkább rákattanva az ilyen játékokra?

Erre a kérdésre kereste a választ a Mediakix nevű marketingügynökség. A felmérésükből pedig kiderült, hogy a mobilra fejlesztett játékokra a nők jóval fogékonyabbak.

A statisztikájuk szerint a telefonon játszadozók 63 százaléka nő. Ráadásul a mobilon játszó nők 60 százaléka ezt minden egyes nap megteszi, míg a férfiaknak csak a 47 százaléka üti el az idejét ilyesmivel minden nap.

A felmérésből az is kiderült, hogy a szebbik nem tagjai még fizetni is hajlandóbbak a játékokért, ebből kifolyólag értékesebbek ennek a piaci szegmensnek a szemszögéből nézve. A legnépszerűbb játéknak egyébként továbbra is a Candy Crush Saga számít.

És hogy mégis mennyi időt töltünk átlagosan ezzel? Naponta 23 percet, ami nem tűnik vészesnek, de éves szinten nézve az kis híján 6 napot jelent. További érdekes számokat itt találsz.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Ideje boldog születésnapot kívánnunk Lolának

További cikkeink a témában