Szerencsére még a kajakómából is van visszaút.  

Akármekkora önkontrollal is rendelkezel, elkerülhetetlen a zabálás a karácsonyi időszakban. A túl sok evés ugyanakkor nem tesz olyan jót a testednek, de a nadrág kigombolásán túl tehetsz még néhány dolgot, hogy old a kellemetlenségeket.

Igyál, és sokat

De ne alkohollal pörgesd fel az emésztésedet, a víz tökéletes az anyagcsere felgyorsításában és a cukor lebontásában.

Menj sétálni

Persze a kajakóma, a kinti hideg és a benti meleg miatt leginkább aludni szeretnél, de próbáld meg magad rávenni egy 10-15, de inkább 30 perces sétára – mondjuk vidd le te a kutyádat. Ezzel normalizálhatod a vércukrod, ráadásul néhány kalóriának is búcsút inthetsz.

Felejtsd el a maradékot

Legalábbis reggelire egészen biztosan passzold a klasszikus karácsonyi menüt, helyette inkább könnyű, fehérjében és rostban gazdag étellel indítsd a napot. És egyébként ha akad némi maradék, akár vihetsz is egy dobozzal a hajléktalannak, akit gyakran látsz a környékeden.

Fogd vissza magad az ünnepek után

Önmegtartóztatás, vagyis fogd vissza magad a bevitt kalóriák mennyiségének tekintetében és fokozatosan térj vissza a normális étrendedhez, és újra elkezdhetsz mozogni is egy kicsit.

(Fotó: Getty Images)

És ezt olvastad már?
Megdőltek a napi melegrekordok szerdán, 39 Celsius-fok fölé emelkedett a hőmérséklet
Egyetlen stílusos teraszról sem hiányozhat ez a kiegészítő