Azt hiszed, a cukor a legnagyobb ellenséged?

Ez a négy dolog például nagyobb gondot jelent a testsúlyod megtartásáért, vagy esetleg a fogyásért folytatott heroikus küzdelemben.

  • Az üdítők és az alkoholos italok bővelkednek kalóriákban, plusz még az étvágyat is fokozzák. Helyette a házi elkészítésű limonádészerű víz viszont egészen jó ötletnek tűnik, persze ne púpozott kanál cukrot tolj azért bele.
  • Nagyon egyszerű dolog következik: ne (farkas)éhesen menj vásárolni. A pszichológiája tök egyszerű: ha nem vagy éhes, nem vásárolsz összevissza mindent, amit elsőre megkívánsz, és ami jó eséllyel tök egészségtelen.
  • Ne egyél tévézés közben, mert ha van valami, ami leköti a figyelmedet, akkor észre sem veszed, hogy mit és mennyit eszel. Ezt amúgy étkezési amnéziának hívják bizonyos körökben, és a jó hír az, hogy gyógyítható: ne egyél tévézés közben, vagy ha kevésbé drasztikus akarsz lenni magaddal, akkor kalóriaszegény rágcsálnivalókkal barátkozz.
  • És hát az adagok. Ha teheted, mérd ki az ételt (az étrendednek megfelelően), met az éttermek adagjai gyakran jóval meghaladják a szükséges mennyiséget. Ha nem tudsz méricskélni, hagyd abba akkor a kajálást, amikor úgy érzed, hogy "uhh, ezt az egy falatot még megeszem".

(Forrás: health.com, fotó: Getty Images)

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon