Amikor az extravagáns Neymar és egy újító német sportszergyártó összefog

2020 szeptemberében a Puma és Neymar frigye igencsak sokkolta a sportvilágot, elvégre 15 év után váltott sportszergyártót a brazil. Sokan keresték a választ a miértre, pedig csak picit kell megkapargatni a felszínt, hogy rájöjjünk, mindkét félnek a másikra volt szüksége.

„Ez lesz az én Puma-történetem. Úgy nőttem fel, hogy legendás futballistákról néztem videókat. Ők voltak a pálya királyai. A sportom királyai. Én pedig arról álmodtam, egy nap én is ilyen leszek. A saját utamat akarom járni. Vissza akarom hozni azt az örökséget, amelyet ők a pályán hagytak. Azt akarom, hogy újra a király uralkodjon a pályán. És motiváljon generációkat úgy, ahogy ők motiválták az én generációmat. Ez lesz az én Puma-történelmem. A király visszatért.”

Ezt Neymar mondta a bemutatkozó videójában, aki olyan legendákat szeretett volna követni, mint Pelé, Maradona vagy Cruyff.

Egy éve ő a Puma nagykövete és leghíresebb arca, de továbbra is ott motoszkálhat sokakban, hogyan választhatott egy német cég egy ilyen szeleburdi, kissé öntörvényű focistát. Nos, nem kell divatgurunak lenni, hogy lássuk, a Puma az elmúlt években egyre innovatívabb, feltűnőbb, kreatívabb és színesebb cipőkkel áll elő, ehhez az irányvonalhoz a legmegfelelőbb ember Neymar.

A brazil ugyanis nem kizárólag a pályán feltűnő a kivételes technikai tudásával, hanem az élet minden területén figyelemfelkeltő, hogy azt ne mondjuk, harsány. Mindez persze először a focipályán észlelhető, hiszen havonta vált hajstílust, de a sportszárát is máshogy hordja, mint labdarúgók 99 százaléka.

(Fotó: Pedro Vilela/Getty Images)

A marketing alapszabálya, hogy: légy más, mint a többi. A PSG 29 éves támadója az, soha sehol, és semmilyen körülmények között nem átlagos, legyen szó ruhákról, tetoválásokról, ékszerekről vagy épp az előbb említett sérókról.

(Fotó: Mehdi Taamallah/NurPhoto via Getty Images)

(Fotó: Thiago Ribeiro/NurPhoto via Getty Images)

A brazilt már egészen fiatalon is magával ragadta a divat, ma már nem trendkövető, hanem trendteremtő. Extravagáns ékszerekben és szettekben jelenik meg, legyen az egy lelátó vagy divatrendezvény.

Neymar és Lewis Hamilton (Fotó: David M. Benett/Dave Benett/Getty Images for Tommy Hilfiger)

Neymar, Palvin Barbi és Lewis Hamilton társaságában (Fotó: David M. Benett/Dave Benett/Getty Images for LOVE)

Az élete egy nyitott könyv, sőt ez inkább egy kifestő, elvégre tele van élettel és színekkel. Nagyjából olyan, mint a Puma legújabb cipője, a Wild Rider. Ney megváltoztatta a labdarúgást, tökéletesen megtestesíti azt, ami ennek a cipőnek az üzenete: ünnepeljük a fiatalok kultúráját és mobilitását.

A legújabb Wild Rider teljesen új dimenziót hoz a Rider családba a friss anyaghasználatával és futurisztikus körökkel a talp közepén.

Prémium kialakítását a városi élet működése és mozgása ihlette – mindig előre, tovább, gyorsabban és mindenek felett.

A gyakorlatban ezt azt jelenti, hogy a Wild Rider továbbra is a Puma élharcosa, ami a futurisztikus dizájn illeti. Az inspirációt a Rider OG-ből és a 90-es évekbeli stoplis elemeiből merítik, a dizájn a múlt és a jövő kollázsa. A Wild Rider progresszív formatervezési iránya magában foglalja az olyan egyedi tervezésű felületeket például, mint a formatervezett csík, amely egészen a sarokig húzódik „Designed by Puma” felirattal, a velúrbőr használata, vagy épp a jellegzetes Rider hab.

Neymar abban soha nem változik, hogy mindig cseréli a külsejét, de a tudása, a minőség állandó. És egy ugyanúgy igaz a Wild Rider lépőkre is.

A cikk elkészítésében együttműködő partnerünk volt a Puma.

HELLO, EZ ITT A
PLAYER
Kövess minket a Facebookon!
Nagyon jól fogod érezni magad nálunk!

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.