Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Csak egy zászló meg árak. Ennyi. Ennyi lenne? Nézd meg alaposabban! Leesett? Na ugye. Iszonyúan egyszerű, mégis zseniálisan kreatív lett a Norwegian Airlines 2015-ös reklámja.

A kevesebb néha több elv alapján készült anno a légitársaság reklámja, aminél azóta sem nagyon láttunk okosabban egyszerű, de annál kreatívabb ötletet. A reklámban egészen diszkréten jelzik, hogy 417 útvonal van a 126 desztinációban, és párat fel is tüntetnek. Na de hogy?! Zseni.

A Norwegian Airlines egyébként kétszer is megkapta már a "Legjobb diszkont légitársaság" plecsnit. A "The Flag of Flags" ötlet pedig a M&C Saatchi Stockholm kreatívjai fejéből pattant ki. Leborulunk.

(Player-archívum; forrás: mediapost.com; a találatot köszönjük Kövesházi Dánielnek)

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.