Megint megmutatunk néhány olyan őszi kollekciót, ami érdemes a közelebbi vizsgálatra. A leghétköznapibb márkától a luxuskategóriáig.

C&A

A holland C&A idén őszre beleerősített, a kilencvenes évek leghíresebb modelljét, Cindy Crawfordot is sikerült leszerződtetni az aktuális reklámkampányhoz. Az erősítés a férfiruha-kínálaton is meglátszik, ugyanis a huszonöt év körüli korosztálynak divatos, kedvező ár-érték arányú cuccokat kínálnak. A casual vonalon mozog a brand kínálata, de találhatunk nálunk ballonkabátot és zakókat is, amelyekkel szintén érdemes lehet tenni egy próbát. Egyébként ha nem tudnám, hogy ez a C&A kampánya, nem is hinném el, olyan jól sikerült.

Tommy Hilfiger

A Tommy Hilfiger őszi kollekciójához New York városa adta az inspirációt. A hamisítatlan amerikai stílus ugyan kevésbé változatos, mint a világváros lakóinak öltözködése, mégis valahogy így kellene kinéznie a modern városi férfi klasszikus és funkcionális ruhatárának. A színek és minták pontosan olyan arányban vannak jelen, ahogy az még nem túl sok, összességében jó lett a kollekció, de azért kétlem, hogy lesz olyan, aki ezekhez a ruhákhoz a zoknit hanyagolni fogja.

Burberry

Az angol Burberry annyira meghatározó szereplője a divatvilágnak, hogy szinte minden kollekciójával képes utat mutatni. Ezúttal a húszas-harmincas évekhez nyúltak vissza inspirációért, amit természetesen modern formában tálalnak. A ruhák ezúttal is fantasztikusak lettek, visszafogottak, és árad belőlük a brit elegancia, de a brutálisan vékony modell miatt ez annyira nem érvényesül.

Őszi mustránk előző részében az H&M, az Armani Jeans és a Gucci kollekcióit néztük meg. Láttad?

(Képek forrása: Fashionising)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tíz éve feltöltött egy fürdőszobai szelfit, most 475 ezer követője van

További cikkeink a témában