Ha viszonylag egészségesen táplálkozol, lemondtál már a mekis kajáról és az édességeket is kerülöd, sőt mozogsz is rendszeresen, ám mégis akadnak még problémák a súlyoddal, akkor érdemes odafigyelned az alábbiakra.

Az emberek nagy része valójában nincs is tisztában azzal, hogy a reggeli rutin milyen mértékben képes befolyásolni az egész napot, és hogy néhány rossz szokás miatt nem képesek elérni azt a formát, amiről álmodnak. Nézzük most meg, melyek azok a reggeli hibák, amikre talán még nem is gondoltál!

1. Túl sokat alszol

A mai rohanó világban ennek inkább az ellenkezője igaz a legtöbbekre, ám előfordulhat olyan is, aki bizony túl sok időt tölt alvással. Egy friss tanulmány kimutatta, hogy a napi 10 óránál többet szundikálók bizony hajlamosabbak a hízásra. Nem véletlenül ajánlják az orvosok, hogy lőjük be az ideális 8 órát.

2. Nem ágyazol be

Nagyon furcsán hangzik, de ezt is igazolta már egy tanulmány. Ebből az derült ki, hogy azok, akik rendszeresen beágyaztak reggelente, általában jobban is aludtak. És mint tudjuk az optimális alvásminőség bizony közrejátszik az ideális testsúly elérésében is.

3. A sötétben készülődsz

A legjobb, ha ébredés után azonnal elhúzod a függönyt és beengeded a napfényt a szobádba. Egy tanulmány legalábbis már kimutatta, hogy ez segíthet fokozni az anyagcserét és segít felébredni is. Már 20-30 percnyi napfény is javíthat az ember testtömeg-indexén.

4. Elfelejted rendszeresen mérni a súlyod

Kutatók már ezt is megállapították, hogy a rendszeres önellenőrzés elősegíti a fogyást. A legjobb, ha mindig reggel állsz a mérlegre, mielőtt ennél vagy innál valamit, hiszen ilyenkor kapod a legpontosabb adatokat.

5. Alig reggelizel valamit

A szakértők mind egyetértenek abban, hogy bőségesen kellene reggeliznünk. Egy kiegyensúlyozott és kiadós reggeli, ami elegendő fehérjét is tartalmaz megkönnyíti, hogy aztán egész nap tartani tudj egy egészséges étrendet.

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon