Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Mivel a sportruházati márkák, mint például a Nike és az adidas továbbra is meghatározó szereplői a divat világának, nem lenne meglepő, ha szépen lassan a fogyasztók privát életének is szerves részévé válnának olyan termékek révén, amelyek egyelőre igen furcsának tűnnek.

Valószínűleg ez lehetett az elképzelés a HYPERMARKT legújabb kollekciója mögött, amelynek központi eleme éppenséggel egy Nike óvszer és egy guriga WC-papír, ám található még itt adidas "UltraFresh" fogkefe, PUMA mosogatószer és Reebok sebtapasz is.

Nyilvánvalóan egy jó poénról van szó, amivel arra igyekeznek felhívni a figyelmet, hogy milyen rögeszmésen ragaszkodunk ezekhez a márkákhoz. A honlapon egyébként azt írják, mindegyik termék elfogyott, de érdemes lehet időnként visszanézni, hátha ismét feltöltötték a készleteket...

(via)

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.